Friday, April 22, 2011

Aku rindu Dia



Jam menunjukkan 0024am 22/4/2011...aku masih tak dapat lelapkan mataku ni yang memang nda mengantuk lagi.. rasa rindu plak ngn tunangku yang tercinta...ceh.hehehe....baru 1 hari tiada behubung ngn dia rindu dah melanda..... nasib2...selalu jauh, jumpa pun susah...
sabar jak la... huhuuh..~~ apa la dia buat sekarang ni,,,,, mesti di
sana dah off enjin generator tu...awal ka juga dia tido ni...aku teringat beberapa hari yang lepas masa masih d bintulu... dia tolong aku susun kek lapis sarwak tu dalam beg "belakang" ku..sedap jak sumbat banyak2 tak dia ingat aku kebaratan nanti membawak...
hehehehe...x apa dia selalu cakap aku lebih kuat dari dia...mcm aku pernah angkat dia plak...hehe...dah tu kak inah plak masih temankan aku kemas barang2 lain takut telebih berat...

Tunang ku yang aku cintai...aku tau kau sedih aku mau balik sabah sudah.....dia hantar juga aku p airport Bintulu pagi2 18/4/2011 tu..... sedih berpisah lagi dgn dia...oleh sebab tugas,..aku d tempatkan di Bintulu untuk 3 minggu....tp tanpa aku sedar 3 minggu tu ckup sekejap dan dah berlalu dengan jayanya..... masa di airport tu...dah masuk dalam..tunang ku ni plak dah jalan td, nda lagi dia mau menoleh tgk aku jalan,dia lagi yg jalan duluan....aku masuk jak dalam aku terus tgk p bawah cari dia d tempat parking kertanya.....dah 5 minit aku mengintai2 d cermin kaca tu...dia call......dia ckp dia d belakangku belum jalan lagi...dia ketwa lagi sbb aku cari2 dia,rupanya dia masih d sana td dia nek balik p atas......ketwa padahal sedih...huhu... =(

hmmmmmmmmmmmmmm.................aku rindu dia......... ~_~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...