Thursday, October 11, 2012

Keluarga Yasmie

Siapa yang tak sayangkan keluarga.... ini keluargaku... walaupun papa dan mama zahira sibuk mesti juga ada masa untuk dia... tak lama lagi akan ada adik zahira...kami besedia untuk menerima kelahiran anak ke 2 kami ni...hehe...
Pernah kawan tanya aku,,, "tak penatka,keja,balik rumah nak urus anak dan suami lagi?"....hehe...tidak ada kepenatan yang aku rasa luangkan masa dengan anak...jalani tanggungjawab sebagai isteri juga tidak memenatkan aku.... sebab hubby tidak membiarkan aku buat keja sendiri... zahira pun tidak la nakal...atau pun cerewet...malah terasa penat tu hilang bila dah ada dengan dua orang penting ni...hehe kerjaku tidak menuntut aku untuk mengeluarkan terlalu banyak tenaga.... mungkin aku bertuah,sebab ada keja begini,...anak-anak murid ku pun boleh ku katakan mendengar cakap la juga..hehe.. Jangan rumitkan keadaan yang tidak rumit Jangan di kesalkan tanggungjawab kita Janganla terlalu difikirkan perkara yang tidak perlu.. semoga hidup kita baik- baik saja... "TENANG ADA DALAM DIRI MEREKA YANG TIDAK BANYAK KEINGINANNYA"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...