Saturday, November 26, 2011

My first baby


Assalamualaikum.....

Rasanya lama sangat aku tiada post apa2 d blog ku ni...untuk yang kesekian kalinya ni,aku mau tulis tentang anak pertamaku yg masih dalam kandungan ku lagi ni.... ^_^


Baby ku sudah berusia 7 bulan dalam kandungan... aku bersyukur sebab semuanya berlaku taun ni kecuali kelahiran babyku ni... insyaAllah dia d jangka akan lahir tahun hadapan.... persiapan belum ada lagi aku buat ngn hubby... hubby pun masih sibuk keja,...apa lagi aku pun sama juga...walaupun budak sekolah tabika cuti, kami cikgu2nya ni masih keja juga...tp d pejabat...hehe...
Beginila perubahan baby dalam kandungan ibunya..

walaupun dah sarat macam ni,aku masih juga kuatkan diri sendiri untuk kesana kesini memandu sendiri... selagi masih ada tenaga akan ku gagahkan kaki ku...ceh...hehehe....
baby pun dah semakin kuat tendang mama...alhmdulillah aku tau dia sihat d dalam kalau dia kuat gerak2...hehe.....

hubby ckp nanti insyaAllah tengah bulan 12 ni baru ke bandar beli barang2 baby... beratku pun mahu mencecah 50 kg sudah....berat paling berat selama aku idup..hehe...

Aku harap dengan kelahiran baby ku ni menambahkan lagi kebahagiaan rumah tanggaku yang sederhana...semoga saja keluargaku dilimpahkan dengan rahmat dan redha Allah... amin....

Doakan aku selamat melahirkan babyku dan baby ku selamat tuk melihat dunia ini....amin....
Aku gembira dan bahagia kandungkan dia...... ^__^

LOVE..... MAMA&PAPA........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...