Thursday, December 23, 2010

Kasut Flat.....



Baru beli kasut flat yang baru.... yang sukanya kasut flat ni senang nak jalan,laju2 pun tak apa. .apa lagi kalau belari....lebih mudah lagi betis tak la sakit macam guna kasut tumit tinggi... kalau boleh aku nak buat koleksi kasut flat ni..hehe...sebenarnya ada banyak dah..tapi jarang kena guna....tesimpan orang lain saja yang guna saru
ng d kaki dorang..... hmmmmm....

selain ringan kasut flat ni sesuai diguna dalam mcam2 keadaan termasuk u
ntuk ke kelas dan untuk ke ofis....sangat selesa... cuma kadang tu...belakang kaki luka...




aku suka memandu guna kasut flat...kalau nak guna heel atau sandel memang aku tak selesa.... kadang kalau tak guna flat aku l
ebih selesa bekaki ayam saja...hehe...sebab ada banyak keburukan guna sandel atau heel memandu..... bila memandu guna sandel ni kadang tesangkut di padel clutch susah dan bahaya....so aku syorkan gunala flat...lagi kemas...selesa dan tak berisiko....hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...