Sunday, December 12, 2010

K.I.T.A

10 dec 2010.............. kita gaduh....ini semua salah aku....aku selalu memaksakan keadaan... aku tidak pernah kisah keadaanmu.... maafkan aku..... sudah 2 hari kita tiada behubung....aku rindu....aku mahu mendengar suaramu....

...................................................

aku tidak pernah berniat untuk permainkan cinta kita....sikit pun tak pernah.....
aku cuma mahu kau mendapat kebahagiaan yang selayaknya....
kau kata aku tak pernah fahami kau.... ya,aku mengaku itu.... tp aku mencuba untuk memahami...
kau kata aku memberi harapan..... tapi selalu juga mematikan harapan..... TIDAK....aku tak pernah berniat untuk lalukan semua itu....
kau kata aku selalu marah bila kau berjalan2.....aku cuma risaukan kau.....maafkan aku...
kau kata aku tak mahu terima kesalahan yang aku buat..malah selalu menyalahkan kau.... aku cuma mahu kau mengalah sekali untuk aku......
kau kata aku selalu mengungkit masa lalu..... aku cuma ingin mengingatkan agar semua itu tak berlaku akan datang......
kau marah.....kau ingin menyendiri....tapi aku tak boleh...aku tak boleh lalui walau sehari tak bersma dengan mu..... kau matikan telefon...mungkin perlukan masa untuk tenangkan diri.....
tapi aku.....setiap detik melihat telefon...aku tunggu mesej atau calling dari kau....tak pernah telefon jauh dari aku...aku tak mau terlmbat membalas mesej atau tak jwab bila kau call.....
aku selalu tunggu kau....mungkin kau tak tau....

aku sedih....................aku nangis...................aku rindu kau................
pa......................mama sakit.....sakit sangat.....tp papa tiada ngn mama..........mama mau papa selalu ada ngn mama.......mama cinta sama papa.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...