Sunday, January 23, 2011

Kisah Kita

Aku ulang baca semua yang pernah aku post dalam blog ni.... aku baca semuanya....aku bersyukur kerana sekarang hidup yang aku lalui ini semakin baik dan bertambah baik...aku harapkan jika selepas ini Allah mengujiku lagi...aku akan lebih kuat dan tabah untuk menempuhinya... bulan2 yang lepas...yang telah berlalu ada yang sangat2 menyedihkan.... aku lalui dengan airmata.... setiap butirnya menceritakan kesedihan yang aku rasakan.... bila saja hatiku mula gelisah dan bersedih... aku membuka kita Suci Allah.... dan membacanya.... aku merasa tenang disitu.... aku benar2 merasakan ujian dari Allah..... dan percaya pada setiap janjinya.... ikhlaskan la hati untuk menerima semua ini..... hari ini 24.1.2011.... aku harapkan ada sinar baru dalam hidupku untuk terus melalui jalan cerita ini dengah seikhlasnya..... aku pergi untuk mengejar cita2 ini.... dan aku kembali dua bulan kemudian.... aku harapkan rezeki Allah ini dapat memberikan permulaan yang baik untuk hidupku....hidup kami..... insyaAllah.... semua ini bakal baik2 saja.....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...