Friday, January 21, 2011

Rezeki Allah

Alhmdulillah... isnin ni aku akan pergi kursus untuk 2 bulan lebih... aku dapat dah keja yang selama ni aku impikan...ceh..hehe....syukur...rezeki Allah untuk aku.... selama ni aku tidak pernah terfikir untuk dapat keja ni walaupun ini yang aku mau...selalu aku menyerah awal2...rasa diri tak layak...rasa tak bertuah.... rupanya Allah sedang menguji aku makna sabar dan syukur.... dan bila dah dapat semua ni, Allah uji lagi aku supaya tidak riak atas pemberiannya dan selalu bersyukur serta ingat pada Dia atas segala rezeki dan kurniaanNya... selepas saja aku diikat dengan tali pertunangan, rezeki ini plak yang datang pada aku.... mungkin aku boleh beranggapan ini rezeki aku bertunang... dulu.. masa aku selalu sakit...pakcik2 yang ubat aku,cakap,bila aku ngan yassin rezeki susah masuk.... yassin marah kalau aku percaya semua tu.... Ya...aku hampir2 percaya.... tap,setiap kali dia ingatkan aku semua itu urusan Tuhan,aku sedar,,,,, ya, benar katanya.... memang semuanya urusan Tuhan....dan Dia maha adil... maha pengasih.... lebih berkuasa dari segala2nya.... Terima kasih untuk kurniaanMu ini Allah....

.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...