Saturday, January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR 2011

Selamat datang 2011.....selamat tinggal 2010.... yang bnyk tinggalkan kenangan yang pahit dalam hidup aku.....sangat mencabar dan menjadikan aku lebih menghargai kehidupan....semuanya seolah2 1 mimpi,,,kita tido, bangun, menjalankan aktiviti harian kita, makan, minum....semuanya lengkap untuk kita meneruskan kehidupan..cuma kadang masih ada yang kurang...masih ada yang belum memuaskan....masih ada yang diimpikan belum dikecapi....tapi cukup untuk aku kerana tahun ini tahun2 yang cukup mencabar,fikiran,hati,jiwa...mahupun fizikalku.....aku harapkan semuanya berlalu dan membawakan sinar yang baru dalam hidup tahun ini (2011) aku harap cahaya datang dalam hidup...membawa aku untuk menyelusurinya,,,agar lebih tabah,sabar dan cekal dalam menempuhi kehidupan dan ujian yang diberikan olehNya.... InsyaAllah....

for my love ..... (yassin) di mana pun papa berada,doa mama selalu untuk papa,dalam setiap ketika... semoga apa yang kita lalui sebelum ni menjadikan kita lebih menghargai diri masing2....sayang antara kita cukup banyak....cinta kita juga,,,jaga walaupun papa jauh.... mama doakan papa baik2 disana.... sentiasa diliindungi dan dirahmati olehNya... semoga apa yang kita rancangkan untuk tahun ini (2011) akan berjalan dengan lancar.... Amin ya rabbal'alamin.....

untuk keluarga...aku bersyukur,kerana walau apa pun yang berlaku mereka tetap ada untuk aku....cuma aku yang khilaf dan tidak pernah memahami dan menghargai..... love my family....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...