Saturday, January 22, 2011

Mimpi buruk

pagi tadi bagun2 jak dari tido sedih... teringat mimpi semalam... sejak akhir2 ni selalu mimpi buruk..takut gak..huhuhuu... aku bukan mau percya sangat ngn mimpi ni pun,,tapi kadang2 tu macam terbawa2 plak... apa lagi kalau mimpi yang melibatkan perasaan... sebelum ni asal aku termimpi mengenai air,mesti aku akan sakit.... mesti...aku pun heran kenapa boleh berlaku begini.. aku cerita juga ngan tunangku ni... dia selalu ingatkan mimpi mainan tido... ya..aku percya.... tapi apa plak kalau aku temimpi yang org disekelilingku menangis dan semuanya berpakaian putih.... dan aku berada disana....ramai org yang datang..... dan air di bawah rumah sangat deras.... dalam mimpi ni yassin langsung tak pedulikan aku.... why??....takut...... aku sangat takut.... apa makna disebalik mimpi ni..... tadi petang bangun dari tido...mimpi masih sama juga..... mimpi pasal aku ngan tunangku ni juga....ada apa disebalik semua ini.... ari isnin ni aku jalan sudah p kursus..... susah hati plak..... huhuhu.....





moga Allah sntiasa merahmati ku...
Baik dlm jaga mahupun tdur ku...
Bgitu juga buat sluruh kaum keluarga dan sahabat handai ku...
Nikmat tdur dan mimpi yg Allah beri, hargai lah seadanya...
Yaa Allah, jika itu satu alamat yg baik, aku bsyukur padaMu Yaa Allah...
Jika alamat yg kurg baik, jauhkan lah aku drpd segala malapetaka...
Hnya Engkau saja yg mampu dan bkehendak atas ssuatu...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...