Thursday, September 16, 2010

BERI AKU PELUANG

Aku mohon...bagi aku peluang untuk buat keputusan untuk hidupku..
aku tau...tiada orang tua yang sanggup lihat anaknya menderita...
bagila aku peluang untuk tentukan jalan hidupku....
tolong percaya pada aku....aku berusaha untuk ikut semua kemahuannya
bagila aku peluang untuk bahagia...merasa ada kehidupan sendiri..

tidakka ibu bapa itu menyesal kalau keputusan yang mereka cipta tuk kita
dan kemudian anaknya terseksa dengan kehidupannya.....
aku pasti mereka akan menyesal.....
tp....jika selepas ini kehidupanku menderita atau bahagia
dan semua itu atas keputusanku sendiri....aku tidak akan menyesal..
kerana aku memilih untuk menempuhinya....terimala jika ini jalan hidupku
sepertimana aku menerima semua ini dengan ikhlas dan redha.....jika begini yang telah
dicatatkan buatku,....terimala.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...