Saturday, September 11, 2010

Rayaaaaaaaaaaaaaaaaa

Rasanya belum terlambat lagi untuk aku ucapkan selamat hari raya aidilifitri..maaf zahir dabn batin....pagi syawal hari tu...rasa sayu sgt....ntah knpa...raya masa kita tuk bergembira....tp sedih la plak....aku tak tau la kenpa...tapi bila ampun dan maaf tu dipohon kita rasa tenang saja...rasa mcm lapang saja dada ni..mungkin sebab salah dan silap kita diampunkan dan dimaafkan oleh orang yang telah kita sakiti....tapi kenapa aku masih rasa aku mesti pertahankan semua ini ya....aku tak tau kenapa....tapi kadang rasa macam mau menjerit sekuat hati meluahkan semua yang terpendam....huuuu!.......... aku rindu dia....aku sudah berusaha untuk lupakan dia.....aku TIDAK mungkin boleh lupakan dia........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...