Saturday, September 18, 2010

KASIH

Tadi kita keluar jalan besama...
awk genggam tangan sya mcm tak nak lepas...
saya tau awak syg sgt ngn sya...
walaupun kdang kalau awk marah..
awk tinggikan suara....
tp,,,sya tau.....awak tak smpai hati tgk saya nangis
sbb kalau saya nangis...awak pun ikut nangis juga...
hati awak lembut....saya tau...saya kenal awak....
saya sayang sangat dengan awak...

msa kita mkn besama...
sya tau,awak tgk sya...
tp saya buat x tau...
sya beselera nak mkn kalau awak ada ngn sya
sbb awk suru sya mkn mcm2 kalau ngn awak..

tadi...kita gaduh sbb sya nak tgk telefon awak,
tp awak tak bagi....awk ingt sya curiga..
awak marah sbb kata tak adil
sbb sya ada fb,ada friendster ada mcm2 laman sosial
saya bebas saja begaul dgn mana2 lelaki...
sedangkan awak....awak tak pernah dah begaul ngn kwn2 pempuan
tp,awak x tau....sya tak layn sembarang lelaki...
sbb kat hati saya cuma ada awak sja
dan kwan2 sya semua dah tahu yg saya ada awak...
saya rindu awak kata awak rindu kat saya....

cinta kita terhalang...dan awak dah nak betolak ke negeri org esok
saya sedih sgt sbb awk akn tinggalkan saya sorang2 kat sini
sya nak jerit kuat2..."AWAK JGAN PERGI,JGN TINGGALKAN SAYA SENDRI"
tp saya cuma jerit dalam hati awak tak dgr...
tp,sya tak boleh halang awak..
sbb awk pergi tuk hidup kita...
awk janji akn dtng ambil saya kat sni...
saya janji...saya akan tunggu awak....
kasih saya hanya untuk awak....

Td lepas awk hntr saya balik...
saya nak sgt peluk awak kuat2...
sya nak bgtau awak..."SAYA CINTAKAN AWAK SEPENUH HATI SYA"
tp,sya x ckp..sbb dari mata sja sya pasti awak tau isi hati sya...
sya sedih sgt...sya tak nak berpisah jauh dgn awak...............

JUST FOR YOU.....18/09/2010.... 2148pm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...