Sunday, August 8, 2010

Kisah kita

Assalamualaikum...

hari berganti hari..keadaan kita tetap sama,kita tidak bisa kembalikan masa yang telah lalu
sedangkan aku rindu detik dan saat itu...waktu kita mencipta kenangan bersama..
aku rindukan dirimu yang dulu..aku belajar untuk menerima dirimu yang sekarang...
kau sudah jauh berubah....aku juga...

aku mau kau tahu hatiku yang sebenarnya...
aku mau tahu apa di hatimu juga..

Kita belajar untuk tempuhi suka dan duka kita bersama...kita belajar untuk terima kekurangan dan kelebihan kita....terima kasih kerana masih terima diriku walaupun keadaan ku yang tak menentu..
aku akan terus tempuhi hidup ini walaupun cuma roh ku yang kau lihat memaksa untuk membawa jasad ini....cuma tangisan dan luahan yang bisa aku kongsikan bersama..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...