Tuesday, August 31, 2010

Selamat kembali sayang

beberapa hari ni kami jadi macam dulu balik...gembiranya aku...terima kasih Tuhan....
dia dah kembali seperti dulu,aku harap tiada lagi perubahan yang tak baik berlaku pada dia..
semenjak kejadian malam tu, dia mula sedar kesilapannya...dia mengaku dan kesal kerana mencari jalan pintas tuk hidup ini..sedangkan itu berbahaya.. sedang dia tidak sedar dia sering lukakan perasaanku, keluarganya....aku harap dia bisa memperbetulkan semua ini... jika benar semua ini takdir dan telah dicatatkan begini jalan hidup kita...aku sedia melaluinya bersamamu... aku terima kau seadanya....walaupun ramai yang tidak menginginkan kita bersama...aku tidak tahu,,kenapa setiap kali terdetik di hatiku untuk mencari dimana silap semua ini,,,aku tidak mampu tuk menyalakan mu terus- terusan,kerana aku juga bersalah,sering menanyakan hal itu padamu....

sayang.... bukan kerana cinta saja aku sanggup menunggumu berubah....tp kerana kita sama2 berbuat silap dalam menilai cinta kita...aku ingin perbetulkan semua ini,dan memulakan sesuatu yang baru bersamamu..aku doakan keluarga kita akan sentiasa merestui semua ini..dan menerima takdir ini dengan rela hati......

Terima kasih kerana sanggup besamaku,walaupun aku berubah dan tidak seperti dulu....
tapi cinta,sayang,kasih,rindu.........apa2 saja....masih sama seperti dulu....kemarin...hari ini...dan selamanya.....malah akan semakin bertambah setiap kali cinta kita diuji........

2 comments:

ZiLL said...

bersabar di atas ujianNya..mungkin itu dugaan dalam mencari yang sejati..

Umie Yasmie Yassin said...

aku harap aku dah jumpa yang sejati zie...sbb dia sja yang boleh ubah hatiku...jadikan aku lebih baik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...