Monday, August 30, 2010

Jika aku diberikan peluang

Ya Allah...... jika begini takdir yang mesti aku lalui...aku redha...

jika aku diberi peluang untuk perbetulkan semua ini, aku kan pastikan semuanya dalam keadaan yang betul... aku menyesal atas apa yang telah berlaku...aku kesal atas perbuatan sendiri...
jika aku diberikan peluang...akan aku cintai yang mencintaiku,yang setia menanti,walaupun telah berkali ku lukai....akan aku bawa dia menuju syurga cinta yang selama ini ku cari2... jika aku diberikan peluang...akan aku tebus segala kesalahan pada ibu, ayah,,,,yang selalu menyayangi dan mendoakan anaknya ini.... jika aku diberikan peluang....akan aku bina kehidupan yang lebih baik dan jauh dari semua perkara yang telah aku lakukan ini...aku ingin kembali kejalanMu Ya Allah...berila aku peluang....agar aku bisa perbetulkan silapku,dan menebus segala salahku....
aku khilaf ya Allah..... Terangila jalanku dengan cahayaMu.... Ampunkan la aku yang sering melupakanMu.....

Sayang.......ini untuk kamu.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...