Saturday, August 28, 2010

Hikmah

Ya Allah............ satu persatu Engkau ujikan keatas kami.... berikanla kekuatan kepada kami hamba2mu ini untuk menempuhinya,...sesungguhnya Ya Allah...kami yakin pada janji Mu...ada hikmah disebalik semua ini......semalam juga Allah sedang tunjukkan pada dia,apa yang dia lakukan itu salah...ada juga insan lain yang cuba sedarkan dia... tapi belum sampai 1 hari semua ni berlaku,aku sudah tak sanggup lagi plak kalau teingat2 apa akan jadi lepas ni....

Aku akan sentiasa mendoakan dia...aku doakan dia sentiasa dilindungi oleh Allah,mendapat petunjuk dariNya... sedarla sayang,,,,kita cuma hamba yang lemah...kita tidak mungkin dapat melawan ketentuanNya.....

Masa ke bazar tadi,aku tengok kereta tu, Ya Allah,,,aku jadi sedih....dulu senang jak kereta tu datang ambil dan hantar aku.... kereta tu juga yang banyak kenangan yang tak mungkin kita lupakan.... aku harap boleh la ia ditebus......

Ya Allah,,,, seolah2 aku tidak sanggup pun untuk ini semua...... mana lagi banyak hati yang hancur untuk semua ini...... Tabahkan la hati- hati ini ya Allah.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...