Friday, August 13, 2010

Kebenaran

Apa pun yang mereka lakukan...pasti kebenaran akan menang...tiada satu pun manusia yang dapat melawan ketentuan dan takdir Allah...aku percaya..jika semua ini boleh kami tempuhi pasti ada kemanisan dipenghujung cerita walaupun perit dipermulaannya...aku rasa berdosa jika aku cuma berdiam diri tanpa menegur kesilapan yang dilakukan di depan mata..kita tidak boleh mempercayaai sesuatu yang bersekutukan Allah...Tapi,,,siapa la aku..aku tidak mampu untuk berkata apa..kerana aku bukan siapa - siapa.... Jika apa yang mereka lakukan ini mereka fikirkan yang terbaik,siapa boleh halang...siapa boleh marah....Biarla Allah yang menetukan segalanya...Biarla jalan dan kisahnya begini....aku sanggup untuk laluinya...Tapi Jangan paksakan aku untuk mengubah hati dan perasaan,,,itu sakit....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...